Pages

Saturday 14 July 2012

Selamat Hari Lahir ABAH :D


Assalamualaikum



What's in your heart and your deeds.


Semalam pukul berapa entah aku tak ingat , tetiba dapat message daripada ibu :-

"Along esok jangan lupa pagi-pagi ucap happy besday kat abah tau.."

Ya Allah , macam mana aku boleh lupa (tepuk dahi). Nasib baik ibu ingatkan, Alhamdulillah pukul 12.15 minit pagi 15/7/2012 aku message abah :-

"Assalamualaikum abah, Selamat hari lahir. Sayang Abah, semoga abah dirahmati dan diberkati oleh ALLAH SWT, insyallah kita doakan abah"

Tak lama selepas tu, aku dapat message. Aku ingatkan abah dengan ibu dah tidur , rupa-rupanya sempat lagi hantar satu pesanan ringkas :-

"Abah cakap TQ, dia suruh along belajar rajin-rajin."

Nampak sangat ibu aku yang balaskan, hehe Walaupun ringkas, ia penuh dengan maksud tersurat lagi tersirat. Love you mum, love you dad.


Selamat Hari Lahir Abah !!!

"Allah won't appreciate your outer appearance and your wealth, but what's in your heart and your deeds."

-15/7/2012-
-Muda bin Ismail-
-Happy Besday

7.30 AM. Photo by : flickrhivemind

p/s  Tak lupa pada kawan aku yang besday hari ini, selamat hari jadi semoga hidup kamu diberkati dan dirahmati oleh ALLAH SWT. begitu juga dengan my reader semua . Syukran akhi ukhti .

No comments:

Post a Comment