Pages

Saturday 7 July 2012

IDM - Internet Download Manager

Assalamualaikum .


                                                  Siapa yang tak Tahu pasal IDM ?

Nama manja IDM , nama penuh Internet Download Manager . Superb, awesome and amazing . IDM for sure untuk mereka yang suka download movie, lagu or what so ever semua segala bagai , seriously aku prefer korang guna IDM. Software ini akan lajukan apa yang korang download , tak percaya cubalah try test . Korang boleh cari software ini kat google dan aku nasihatkan jangan update sebab sekali korang update, treenngggg!!! habislah .

P/s Post ini aku update sebab ada member aku dia kurang tahu pasal IDM! (aku baru guna tahun lepas) so aku rasa mungkin ada antara kita yang tak tahu pasal software ini, masih menggunakan browser, youtube downloader and etc untuk download something . Bukan kata tak bagus cuma korang mesti nak cepat kan , okey gunalah IDM . AWESOME.

cuba klik ini untuk IDM .


No comments:

Post a Comment