Pages

Monday 6 August 2012

Assignment - lambat lagiii~

Assalamualaikum .


Tengok jam , aduh! lambat lagi nak berbuka. Sabar acap sabar ... ada lagi sejam je .



















Habis sahur buka laptop , connect internet . terus open page facebook , tup tap keluarlah pasal ni kat wall aku . oh! pftttt apa ni ? what really happen ? why kosmo , why ? ada jugak kene banned dengan aku kang. haha

Fuhh! apa yang aku tak paham kenapa tajuk ni mcam nak tunjuk yang Chong Wei main semata-mata nak duit je, oh! come on man . Dia punya lah bersungguh untuk negara kita untuk menang tetapi akhirnya terpaksa akur dengan pemain numbor dua negara .*ambilHati . Ehh! kalau cerita bab duit , dia dah cukup kaya kod. alahai kosmo.. kosmo..

Kepada yang berkenaan, please be more professional . We Malaysian support you DLCW.

oh!

Stop it acap !

bukan ke kau nak post pasal benda lain bukan post pasal cerita kat atas tuu. haih *sigh

Ehh ye tak ye kan, lupa pulak..  Sebenarnya begini , aku ada assignment yang patut aku buat dengan kengkawan lain .. tetapi dorang semua balik ke kampung halaman masing-masing meninggalkan aku keseorangan . oh! memang tak ah aku nak buat kerja sorang-sorang kan. haha

Betul kata sahabat aku, bila kerja berkumpulan buatlah secara kumpulan, jangan berpecah. kalau tak jadi melayu lah ni . ehhh! opsss.. okey lupakan.

Hari rabu kene hantar, kalau tak tolak markah kod. habislah habislahh~ tuttttttt .. *pandang atas
 
 " oh baru hari isnin, ada lagi dua hari .. alaaaa~ lambat lagiii "

Aah betul jugak kan . Baik aku sambung tidur . Selamat beribadah . Selamat berbuka ........


p/s korang jangan ikut aku buat assignment last-last nanti gelabah jadinya .. haha and last but not least tak baik tidur lepas asar walaupun tidur itu ibadah dalam bulan puasa. Being yourself guys . Salam ukhuwah


No comments:

Post a Comment