Pages

Thursday 9 August 2012

My First Video for My Blog ..

lalala...
                                                                    Blog + Video = Vlog . 
                   
                                                                      Assalamualaikum

                                                                       Hai Whats' up ?



This is my first video specially i create for my blog. Yeah ! for my own blog. Just for fun dan ini juga cara aku mengisi masa lapang kat universiti daripada buat perkara yang tak berfaedah. As fact, aku tak tahu nak kata apa, *malu cuma.. selamat menonton. Kalau ada tersilap , tegurlah dan aku susun sepuluh jari memohon seribu kemaafan . Thanks for watching guys ! this is from me , Asyrafmuda . Enjoy !



"Kesilapan dan kesalahan bukan beerti gagal! tapi tapi.. ia adalah permulaan mencipta kejayaan. Yakinlah pada DIA , mohonlah kepada-NYA agar dapat membuka hati kita mencari cahaya Illahi mencari cahaya kejayaan"



Thats all from me . wish me luck for listening test . Assalamualaikum ! 




p/s : Wuhuuuu .... akhirnya, dapat jugak buat video. haha maybe ada kekurangan or banyak kekurangan . just testing saja . Enjoy . Insya Allah jika terdetik hati nak buat video lagi, aku akan update lagi . credit to my roomate, shaz and my friends yang support aku . Thanks beb . 



No comments:

Post a Comment