Pages

Saturday 23 June 2012

Sebelum Aku Bukan Penulis . .

Assalamualaikum .

Selamat malam semua . . .

Topik kali ini :-

Sebelum Aku Bukan Penulis . . .

Ini blog aku dulu. Patutnya sudah deactive, alahai sudah macam facebook pula. Kembali aktif dengan niat ingin mencari sesuatu yang baru dalam dunia blog nih . Mana tahu dapat awek ilmu baru . Boleh berkongsi dengan para pembaca  ^0^  

"Kenapa aku aktif balek?"

Sebabnya ada kawan aku kata better kau tulis kat blog dari kau buat status panjang-panjang kat facebook . Makan dalam bhai ayat dia . Sangat terasa , dah lah jiwa aku jiwa sensitif sikit . Nasib baik ayat dia diakhiri , bolehlah nanti aku baca blog kau . fuuhhh !! sejuk hati .  

"Suka tulis panjang-panjang kat facebook ke?"

Mana ada suka cuma bila menulis ada saja idea mencurah-curah. Mungkin ini kelebihan para penulis blog sebab itulah ramai pembaca daripada penulis . Baru perasan aku berbakat. *Fliphair

"Nama kat facebook apa?"

Asyraf Muda , klik saya . .

"Lagi satu , kenapa sudah tak active blog lama?"

Blog lama 'islam ni simple je' . Mulanya memang nak terus guna blog lama tetapi bila tengok balik blog lama sudah bercampur aduk dengan pelbagai cerita serta puisi yang pernah aku tulis . Dan dari situ juga aku terfikir andai lebih baik aku ada blog baru yang sistem pengisian topik lebih terbuka. FYI banyak pengajaran yang kita semua boleh kongsi bersama dalam cerita yang aku tulis dalam blog lama. Persilakan kalau korang nak tengok blog aku . Just klik ini ! jangan risau no virus no penipuan .

"Sekarang dah pukul 2.40 , kenapa tak tidur lagi?"

Nak tidur lah ni . Okey sampai sini saja penulisan saya hari ini . Insyallah jika panjang umur , saya akan update dari semasa ke semasa . 


mutiara kata :
Belajar dari kesilapan buat bermakna kita akan melakukan kesilapan lagi tetapi kita belajar dari kesilapan agar kesilapan yang pernah kita lalui tidak akan berulang lagi  .


Wallahu'alam . . jazakallah !

No comments:

Post a Comment